close
話說上星期係柒頭聰同明子醬一年一度既冬季旅行,今次就去左芭堤雅同曼谷玩下水,hea下。
呢個星期我地行路多過搭車,每日都行兩萬步以上,雖然天氣真係又熱又曬,但邊行邊發現新景色新路線,都未嘗唔係一個好既體驗,而且仲可以當埋減肥添!
我地去芭堤雅主要都係join local tour玩水,順便去探下個個香港人都會去搵佢既「香港炳嫂」,一去到佢間舖頭,就聽到佢好大聲咁用泰文鬧緊人,嚇到我地窒左一窒😅不過傾耐左計,我地又幾欣賞佢既真性情,畢竟咁真既人而家買少見少。佢仲好鍾意同人打羽毛球,同佢打平手就可以合照😂好彩我地都有幸同佢打個平手,拎左個合照。
由於明子醬係唔識游水既,所以玩水上活動真係有啲淆。原本諗住玩海底漫步應該係最安全既,點知玩呢個玩到我窒息咁濟,夜晚嚇醒左添!呢啲活動真係只可一,不可再😣😣😣
至於曼谷,其實都係行街多,我倆都認為玩既野唔多,但上左個cooking class,學下點煮冬蔭公、咖哩等等,都幾好玩既!仲有就係train night market飲到驚為天人既冬蔭公,我地都好開心😊
總括黎講 我地對呢個trip都係滿意既,期待下年六月我地衝出亞洲!yooho~~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    聰明柒頭 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()