close
一年唔知有幾多次既國際行山日又黎!😂


今次挑戰全港最高既山 大帽山!!
我地總共用左大概四個半鐘就行完呢座話難唔難 話易唔易既山。我倆都頗喜歡行山,感受個份行到上山頂既成功感,又可以欣賞下我地平時經常忽略既大自然景色。
睇下個道光!好似有UFO吸緊人上去咁😂

不過,明子醬最享受既係個份寧靜。山上冇咩人,可以同柒頭聰傾下計。平時返工太忙,亦都太攰,根本唔會有時間同心情去分享自己既感受同經歷。我亦好喜歡柒頭聰沿途都拖住我隻手👫無論路有幾難行,我地亦可以手拖手一齊探索。

LOVE is between us and forever!❤
arrow
arrow
    全站熱搜

    聰明柒頭 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()