close

Hello大家好! 我係聰明柒頭既明子醬。

開左呢個BLOG以黎, 第一次發表文章, 因為驚自己寫既野, 冇內容, 冇深度, 但今日諗通左, 我只係想透過呢個平台去抒發自己一D既感想, 去表達一D平時唔敢, 又或者係唔好意思用口講出黎既野, 哪怕係一位瀏覽既人都冇, 我只係想將生活既點滴記錄低, 留俾我將來去回味。而且我知道, 呢度我永遠都有一個忠實粉絲, 柒頭聰, 哈哈! 多謝你去聆聽我既內心世界喔!

今日我想分享下我最近既一啲體會。由細到大,我都好鍾意食野,小學個陣,日日炸雞脾炸牛丸(而家諗起都好想食:p),所以我成日都俾人叫做肥妹仔。到升中之後,一知道有游水堂就即刻當堂嚇到瀨屎。就因為咁,我就開始左減肥既生涯,由一個128磅既肥妹仔減到108磅左右。雖然體重已經算標準,但上年開始想自己再瘦啲,對腳再靚啲,就做好多運動,極端地食好多健康既食物,時時刻刻都計算住卡路里,一食肥膩食物就會覺得guilty。

一年時間左右,就減到9x磅。雖然係瘦左落黎,但精神上俾左好大壓力自己,好驚自己會復肥。因為呢個原因,再加上工作上既壓力,身體開始出現毛病。其實呢個問題都發生左一段時間,但我一直冇去正視,因為我好驚,寧願唔去面對,等佢順其自然。(係咪好傻😅)

最近,愈來愈多問題發生,令我有一段時間進入崩潰既狀態(本來我就係一個好緊張既人)。但當我冷靜落黎之後,我真係明白到唔可以再俾自己咁樣落去,一生咁短,我要好好享受生命,享受生活!I need to change!!😬😬 

從今日起,我會係呢個平台分享下我既改變,希望透過呢個方法,令我有動力咁堅持行落去!🙆 希望大家多多支持小妹!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    聰明柒頭 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()